دبستان هدی 1

آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۹۳، ۰۸:۳۸ - ناشناس
    قشنگه

ششمین جلسه آموزش خانواده

نسرین ترابی | دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴ ب.ظ

ششمین جلسه آموزش خانواده در روز دوشنبه

مورخ 92/12/19 با موضوع آسیب شناسی مشکلات کودکان با پدران

با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین دهنوی در نمازخانه دبستان هدی برگزار شد.

بسمه تعالی

با توجه به اهمیت نقش آموزش خانواده در دبستان هدی(دوره اول)  چند روز قبل از برگزاری جلسه به کلیه پدران دانش اموزان دعوت نامه ارائه گردید . اولیاء قبل وارد شدن به محل برگزاری جلسه لیست حضور را امضاء نمودند و همزمان با نماز مغرب و عشاء جلسه  آغاز گردید.به دلیل این که شروع جلسه همزمان با ادان مغرب بود قبل از شروع جلسه مراسم نماز جماعت به امامت پدر یکی از دانش اموزان برگزار گردید و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء اولیاء حاضر لیست حضور در جلسه را امضاء نمودند و جلسه با تلاوت ایاتی از قران کریم توسط پدر یکی از دانش اموزان اغاز گردید . پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم مدیریت محترم ضمن عرض خوش آمد گویی به حاضرین و دعوت از حاج اقای دهنوی جلسه را به پدران بزگوار سپردند و محل جلسه را ترک نمودند.

پس از پایان مراسم جلسه پرسش و پاسخ آغاز گردید و حاج آقای دهنوی به کلیه سؤالات پدران پاسخ دادند به همین دلیل جلسه کمی طولانی تر شد و ختم جلسه ساعت 9 شب بود.

پایان ششمین جلسه آموزش خانواده

  • نسرین ترابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی